.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت های ترافیکی در استان مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران محدودیتهای ترافیکی تعطیلات دو روز آینده را در این استان اعلام کرد.

سرهنگ جعفر محمد نژاد اظهار داشت: به منظور رفاه حال هم میهنان محدودیتهای ترافیکی در جاده های مواصلاتی مازندران برای روزهای آینده اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: تردد تمامی وسائل نقلیه از ساعت 12 روز دوشنبه 26 بهمن ماه از سمت کرج به چالوس و مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24 همان روز تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

به گفته وی، در محور هراز نیز از ساعت 13 روز دوشنبه از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و از ساعت 15 تا 24 همان روز تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن یکطرفه است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت در ایام تعطیلات تا ساعت 24 روز دوشنبه 26 بهمن ماه در تمامی جاده های اصلی برون شهری استان مازندران ممنوع بوده ضمن اینکه تردد تریلی و کامیون در تمامی محورهای برون شهری استان تا 26 بهمن ماه نیز ممنوع است.

محمد نژاد افزود: تردد انواع تریلی، کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی از قاعده فوق مستثنی بوده و صرفا در محورهایی ممنوعیت تردد دارند که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنجا اجرا می شود.

محمد نژاد با اشاره به گستردگی حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی و کناره ای استان تردد وسائط نقلیه در محورهای ورودی به مازندران را در روز جاری کند اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود برگشت مسافران و گاها زائران امام هشتم که از مازندران به پایتخت و سایر مقاصد کشور عزیمت می کنند از بعد از ظهر یکشنبه بار ترافیکی سنگینی را بر منطقه تحمیل کند.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف و باران در نقاط مختلف استان وضعیت جاده ای نقاط کوهستانی مازندران را لغزنده اعلام کرد و از افرادی که قصد بازگشت به شهر خود را دارند خواست حتما با زنجیر چرخ در مبادی هراز، فیروزکوه و کندوان تردد کنند.

وی وضعیت تردد در جاده های کناره استان را روان و وضعیت جوی آن را بارندگی و ابری بیان کرد.

مازندران از طریق سه محور هراز، فیروزکوه و کندوان با تهران در ارتباط است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.